مشاوره و راه اندازی CRM

مشاوره و راه اندازی CRM

با رشد تکنولوژی، نیروهای انسانی به حداقل ترین حالت ممکن خود می رسند و دیگر نیازی به صرف وقت و انرژی به صورت فرسایشی و هم چنین هزینه های اضافی نیست.

از مزیت های تکنولوژی، سرعت بخشی بیشتر در کنار کیفیت بالاتر به تمام زوایاست و این ویژگی در حال نفوذ به تمام کسب و کارهاست.

بنابراین برای همگام شدن با این مسیر پرسرعت و جذاب، رشد و ارتقا شما و کسب و کارتان باید به وسیله به کارگیری ابزارهای جدید و پیشرفته صورت بگیرد. در غیر این صورت، تجارت شما به حاشیه خواهد رفت و با گذر زمان، به فراموشی سپرده می شود.

از جمله فناوری هایی که شرکت ها و سازمان ها، از آن استقبال به عمل آورده اند و بسیار در حال گسترش است، خدمات CRM می باشد.

CRM چیست؟

سی‌آرام (CRM) فناوری در حال رشدی ست که به شرکت‌ها و سازمان ها، کمک می‌کند با مشتریان خود تعاملاتی سازنده و موثر برقرار کنند و تعهد و رضایت بیشتری را از سمت آنان، به دست بیاورند.

این سیستم علاوه بر مدیریت اطلاعات مشتریان و تحلیل داده های دریافتی، فرصت‌های فروش را به بهترین شکل پیگیری می‌کند و به بهبود تجربه مشتریان از خدمات و محصولات شما، منجر می شود.

همچنین، CRM به شرکت‌ها این امکان را می دهد تا فرآیندهای داخلی خود را بهبود دهند و به درصد بازدهی بالاتری نسبت به روش های مشتری مدارانه سنتی، دست پیدا کنند.

خدمات CRM

خدمات CRM دربرگیرنده مدیریت تماس‌ها، اطلاعات پروفایل مشتری، تحلیل داده‌ها و خودکار سازی یا اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار در جهت منظم و طبقه بندی شده می باشد.

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا (CRM) علاوه بر موارد گفته شده، امکانات بی نظیر دیگری را نیز شامل می شود.

  • پیگیری فروش: از جمله مزیت های این سامانه، کمک به تیم فروش است تا در کنار معاملات موفق خود، مراحل دیگر فروش را پیگیری کنند و فرآیند فروش را رو به بهبودی و کیفیت ببرند.
  • تحلیل داده: فناوری CRM اطلاعات جمع‌آوری شده را به دقت تحلیل کرده و به شما اطلاعات مفیدی درباره رفتار مشتریان و عملکرد تیم فروش و بازخوردهای دریافتی، ارائه می‌دهد.

با توجه به تغییرات پیوسته در دنیای تجارت و رقابت فراوان، مدیریت اطلاعات مشتریان (CRM) به یکی از ابزارهای بسیار حیاتی برای کسب‌وکارها تبدیل شده است. CRM نه تنها به شما امکان می‌دهد تا اطلاعات مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید، بلکه ارتباطات خود را با مشتریان بهبود ببخشید و به افزایش فروش و رضایت مشتریان کمک می‌کند.

در مجموعه آکا، ما در زمینه راه‌اندازی و آموزش CRM به شما کمک می‌کنیم تا از این فناوری برتر بهره‌برداری کنید. خدمات ما شامل موارد زیر می‌شوند:

مشاوره انتخاب CRM مناسب:

تیم کارشناسان ما، با توجه به نیازها و اهداف کسب‌ و کار شما، مشاوره دقیقی برای  انتخاب CRM مناسب، ارائه می دهند.

به این علت که هر کسب‌ و کار دارای نیازهای منحصر به فردی ست ، از الویت های ما، مشاوره برای مناسب ترین CRM، در جهت پاسخگویی سریع تر و افزایش تکرار خرید، می باشد.

نرم افزار در نظر گرفته شده توسط تیم ما، پاسگوی تمام نیازهای کسب و کار شماست و با بررسی تمام جوانب، طراحی شده است.

 

چند درصد از شرکت ها از crm استفاده میکنند

راه‌اندازی و تنظیمات اولیه:

 در مجموعه ما، نه تنها نرم افزار CRM برای شما راه‌اندازی می شود، بلکه آن را به صورت کامل تنظیم می‌کنیم تا با فرآیندهای کسب‌وکار شما هماهنگ باشد. این اقدام باعث بهره‌وری بالاتر و افزایش کیفیت خدمات به مشتریان می‌شود.

آموزش مشتریان و تیم شما:

برای بهره‌برداری بهینه از CRM، اعضای سازمان یا شرکت شما باید با آن آشنا شوند.آموزش های جامع ما، به گونه ای طراحی شده اند که برای افراد مشغول در سازمان ها، قابل قهم باشد تا در نهایت بتوانند CRM را به بهترین شکل مدیریت کنند.

آموزش نرم افزار سی آر ام

پشتیبانی مداوم:

پس از راه‌اندازی، ما به شما پشتیبانی مداوم در استفاده از CRM ارائه می‌دهیم. هرگز تنها نخواهید بود و همیشه می‌توانید با ما تماس بگیرید تا  در موارد فنی و سوالاتی که پیش می‌آید، به شما کمک کنیم.

با مجموعه آکا، از توانمندی‌های CRM به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و تجربه بهتری از مدیریت ارتباط با مشتریان داشته باشید.

با تماس با ما، نقطه رشد ارتباط با مشتری را آغاز کرده و  بهبود در کسب‌وکارتان را تجربه کنید. مجموعه ما، از همکاری با شما مشتاقانه استقبال خواهد کرد.

راه اندازی نرم افزار crm

11 پاسخ

  1. با سلام شرکت تولیدی پوشاک بچه گانه هستیم میشه از سیستم crm برای امور مشتریان خرده فروش استفاده کرد

    1. سلام٬ نرم افزار CRM برای هر کسب و کاری قابل اجرا و ضروری است٬ چه خرده فروش و چه عمده فروش

    1. سلام٬ تعداد جلسات بستگی به تعداد کاربر شما داره ولی به طور کلی تا به نرم افزار مسلط نشدید٬‌ آموزش ها وجود دارند!

    1. هزینه ها بالا نیست٬‌ و نسبت به تعداد کاربر شما متغیر هست. در صورت تمایل شماره اتون و در فرم تماس بگذارید٬‌کارشناسان با شما تماس گرفته اطلاعات کامل در اختیارتون می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *